Marketing.Jak to się robi

Okładka książki Marketing.Jak to się robi Ryszard Kłeczek, Witold Kowal, Paweł Waniowski, Jarosław Woźniczka
Okładka książki Marketing.Jak to się robi
Ryszard KłeczekWitold Kowal Wydawnictwo: Ossolineum biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Ossolineum
Data wydania:
1992-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1992-01-01
Język:
polski
ISBN:
9788375566956
Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Transformacje praktyk mobilności miejskiej. Usługi i wartości, rutyny i innowacje Ryszard Kłeczek, Mirosława Pluta-Olearnik, Anetta Pukas
Ocena 0,0
Transformacje ... Ryszard Kłeczek, Mi...
Okładka książki Zarządzanie marką Jacek Kall, Ryszard Kłeczek, Adam Sagan
Ocena 2,0
Zarządzanie marką Jacek Kall, Ryszard...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,3
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Podatki i składki w działalności przedsiębiorców Paweł Felis, Marcin Jamroży, Joanna Szlęzak-Matusewicz
Ocena 7,7
Podatki i skła... Paweł Felis, Marcin...
Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,6
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Przeczytane
    2
  • Przed 2018
    1
  • 1993
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing.Jak to się robi


Podobne książki

Przeczytaj także